הלקוח יהפוך לחדל פרעון ויפשוט את הרגל?
מה יקרה עם יעוקל הציוד / מטלטלין / סחורה בחצרו של הלקוח לטובת צד ג’?
הלקוח טוען שקיבל סחורה פגומה?
הסחורה של הלקוח ניזוקה בחצר?
המוצרים של הלקוח גרמו נזקי לצד שלישי?
“במאבק” בין האינטרסים השונים והבדלי הכוחות הכלכליים יש “לתפור את החליפה המתאימה” לעסקה הספציפית. כשאנו מייצגים ספקים לדוגמה אנו משתדלים לבנות מודל נכון של דרישות הכולל בטוחות ראויות , דרישות להיקפי רכישה מינימאליים בתקופה נתונה, שמירה על המוניטין , הקפדה לשמר זכויות בעלות, תנאי תשלום, אספקה, דרכי יציאה מההתקשרות וכיוצ”ב.
לכאורה מדובר בהסכמים סטנדרטים אולם אסור לרגע להתבלבל ולשגות! כמעט לכל עסקה שכזו ייחודיות משלה.
משרד עוה”ד אריק אריאל מתמחה בתחום ויתן מענה ופתרונות ראויים במסגרת ההסכמים בין לקוח לספק. 072-3974396.