תמיד כאן לשירותך

חשש ללשון הרע – יעוץ מקדים

המשרד נותן יעוץ משפטי ללקוחות טרם פרסום הוצאת דיבה או העלאת פרסום  לרשת. לאחר הפרסום ככל שאכן נפגע שמו הטוב של הלקוח, אנו נותנים יעוץ מה ראוי ונכון לעשות בנסיבות המקרה ובאלו צעדים יכול הלקוח לנקוט בכדי לשמור על זכויותיו. בהעדר פתרון ראוי וככל שמתברר שאכן נפגעה זכותו של אדם לשמו הטוב, תוגש תביעה משפטית ולעיתים בצרוף בקשות לצווים זמניים שימנעו את המשך הפגיעה והנזק.

חשוב להבחין בין מקרים בהם נגרם  ללקוח נזק ממוני למקרים בהם לא ניתן להוכיח נזק שכזה. הבחנה זו חשובה להתאמת הסעד שבית המשפט יתבקש לתת לנפגע. בתביעות לשון הרע ניתן להגיש תביעות גם אם לא ניתן להוכיח נזק. חשוב מאוד להבחין האם הפרסום נעשה במכוון בזדון או לחילופין בתום לב? יש לכך השפעה רבה גם על גובה הפיצוי. הפרסום חוסה לעיתים תחת הגנות שהחוק מקנה למפרסם כגון אם הפרסום נעשה לשם מטרה ציבורית המצדיקה את הפרסום או נעשה בתום לב או כחלק מהליך משפטי המאפשרים מתן הגנה למפרסם.

תמיד כאן לשירותך

עוד בנושא

השיפוצניק עבד בלי הסכם כתוב ומבלי שסוכם מראש על התמורה. המזמינה שביקשה להתנער מחובת התשלום, חויבה לשלם תמורה ראויה

סיפור המעשה בעקבות סופה שהתרחשה בחורף 2013,  נגרמו לדירה  נזקים. חב’ הביטוח שלחה שמאי שהעריך את עלות התיקון  בדו”ח שהכין. השיפוצניק (התובע) הוזמן על ידי

קרא עוד »

שיתופי פעולה מסחריים

שני יזמים נכנסו למשרדנו והסבירו לנו מה הקונספט העסקי שהם מעוניינים לקדם. כיצד מתקדמים מכאן? כאשר היזמים מגיעים אלינו בטרם היציאה לדרך המשותפת (וכך עדיף)

קרא עוד »

שותפויות

האם לפעול במסגרת שותפות? האם לרשום אותה ברשם השותפויות? אלו רק חלק מהשאלות לדוגמה המצריכות ברור מוקדם ותחקור יסודי: מה מטרת השותפות? האם שותפות הינה

קרא עוד »